EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE 

Suntem în căutarea unui coleg nou care să-și folosească abilitățile de adaptare la nou pentru postul de  Expert achiziții publice si responsabil cu gestionarea obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe, în cadrul Asociației de Standardizare din România.

Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime:

  • Absolvent de studii superioare, cu diplomă de licență;
  • Cursuri de perfecționare pentru achiziții publice;
  • Experiență relevantă în domeniu;
  • Limbi străine: Engleză – nivel mediu;
  • Competențe în utilizarea Ms Office;
  • Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipă;
  • Persoana energică, motivată.

Atribuții principale:

  • Gestionează activitatea de achiziții publice;
  • Este responsabil de relația cu organismele implicate în achiziții publice;
  • Este responsabil cu activitatea de gestionare a materialelor consumabile, obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe.

Concursul se va desfășura astfel:

  1. Testare limbă engleză (traducere/retroversiune/oral).
  2. Testare operare Ms Office și utilizare Internet.
  3. Interviu – în care se vor aborda subiecte privind cunoștințele de specialitate teoretice și practice, activitatea relevantă în domeniul achizițiilor publice, precum și rezultate obținute, exemple de bune practici din activitatea anterioară.

Concursul va avea loc pe data de 12.08.2022,  la ora 10:00 în sediul ASRO (str. Mihai Eminescu nr. 238, sector 2, București).

Cererile și CV-urile se depun la Biroul Resurse Umane sau prin e-mail la adresa cristina.nica@asro.ro până la data de 05.08.2022.

Bibliografie