NOUA VERSIUNE INFO.STANDARD OFERĂ:

  • Abonament la standarde
  • Colecții actualizate permanent
  • Catalogul standardelor române
  • Căutare avansată și export
  • Alerte personalizate
  • Previzualizare standarde

BENEFICII:

  • ACCES RAPID – poți avea acces la documentele de standardizare împreună cu echipa ta, de oriunde și oricând, accesând platforma online pentru utilizatori multipli;
  • NU NECESITĂ INSTALARE – platforma poate fi accesată prin intermediul unui browser
  • COLECȚII ACTUALIZATE – varianta Info.Standard Premium scanează colecția ta și îți oferă în mod automat actualizări la standarde
  • CĂUTARE UȘOARĂ – poți genera liste de standarde pe domenii, subdomenii, comitete tehnice, domenii reglementate etc.
  • AGENT DE VÂNZĂRI DEDICAT contului tău
  • REDUCERI – beneficiezi de reduceri de până la 30% la standarde, iar standardele actualizate automat au o reducere de 20%.

CARE ESTE VARIANTA CEA MAI BUNĂ PENTRU COMPANIA TA?

În funcție de dimensiunea companiei tale, numărul de utilizatori și colecția ta de standarde Info.Standard 5.0 vine cu 3 opțiuni:

Funcționalități Info.Standard

STANDARDELE MELE

Ai acces la standardele din portofoliul companiei tale: poți vizualiza, salva și tipări într-un singur exemplar per utilizator standardele de care ai nevoie.

Business Premium

UTILIZATORI MULTIPLI

Accesul la standarde este disponibil pentru un număr de utilizatori stabilit la alegerea pachetului, care pot accesa oricând standardele din portofoliul definit. Compania alege un AdminClient care va gestiona toate operațiunile din aplicație, va defini userii și permisiunile, va colecta nevoile interne și va face noi achiziții în siguranță.

Business Premium

COLECȚIA MEA ACTUALIZATĂ LA ZI

Primești periodic actualizări ale textelor standardelor în funcție de listele definite în profilul de client: actualizări ale colecției proprii sau pe domenii și comitete tehnice de interes.

Premium

PROCES SIMPLU DE ACHIZIȚII

Eviți achiziții multiple pe parcursul anului.Vei avea o singură achiziție anuală care să acopere toate nevoile de standarde pe parcursul unui an.

Premium

NOTIFICĂRI PERSONALIZATE –  ALERTE E-MAIL

Poți crea propriile alerte pentru a avea în timp util informații despre ce modificări sunt aduse lunar standardelor.
Setează ce domenii vrei să fie scanate de către Info.Standard 5.0, ce comitete tehnice sau standarde individuale pentru care vrei să fii informat permanent.

Basic Business Premium

CĂUTARE AVANSATĂ

Filtre multiple de căutare te ajută să identifici rapid și fără costuri, ce standarde sunt relevante pentru activitatea companiei tale, ce standarde au legătură cu legislația națională sau europeană, care este patrimoniul de standarde al unui comitet tehnic sau care sunt standardele subordonate unui domeniu complex.

basic Business Premium

PREVIZUALIZARE STANDARDE

Această funcționalitate permite previzualizarea standardelor care nu sunt încă parte din colecția companiei, astfel încât poți avea acces la cuprins și la primele pagini ale standardului inclusiv domeniul de aplicare al acestuia, pentru a identifica dacă standardul acoperă nevoia ta, evitând astfel achiziții inutile.

basic business Premium

APLICAȚIE PROPRIE

Personalizarea aplicației cu logo-ul companiei va crea un mediu familiar, astfel încât utilizarea standardelor să devină o activitate prietenoasă.

basic Business Premium

Beneficii pentru utilizator

  • Acces nelimitat la colecția completă de standarde
  • Acces la cele mai noi standarde și la ediții de arhivă cu abonamentul Premium
  • Căutare după cuvinte cheie, indicative, filtre de căutare și generare liste pe domenii
  • Catalogul standardelor române, trasabilitate și relații cu alte standarde

Avantajele administratorului

  • Administrare ușoară a contului
  • Maximizarea productivității printr-un acces ușor online la standarde
  • Integrare completă și asistență continuă din partea echipei noastre pentru clienți
  • Opțiuni multiple de plată
  • Gestionarea drepturilor pentru utilizatorii interni.