La mulți ani, aviatori!

La mulți ani, aviatori! Astăzi, 20 iulie, ca în fiecare an, sărbătorim Ziua aviației române și a forțelor aeriene. Din 1910, de la primul zbor din istoria aviației române, cel al lui Aurel Vlaicu și până în prezent, aviatorii români fac tot mai multe zboruri, civile sau militare, cu avioane din ce în ce mai […]

A fost publicată noua ediție a standardului ISO 22000

Cu peste două sute de boli transmise prin lanțul alimentar, este clar că producția alimentară sigură și durabilă este una dintre cele mai mari provocări. Globalizarea comerțului cu alimente complică și mai mult siguranța alimentară, iar noua ediție a standardului, ISO 22000:2018, Sisteme de management al siguranței alimentelor. Cerințe pentru orice organizație din lanțul alimentar […]

A apărut SR ISO 31000 – Managementul riscului

SR ISO 31000:2018 – Un nou instrument pentru managementul riscului Ghid ISO 31000 A fost publicată o ediție nouă a standardului SR ISO 31000, Managementul riscului. Linii directoare care furnizează linii directoare pentru managementul riscurilor cu care se confruntă o organizație. Organizațiile de toate tipurile și mărimile, confruntate cu factori și influențe interne și externe […]

ASRO participă la Adunarea Generală CEN – CENELEC, Bled/Slovenia

Delegația ASRO participă la cea de a 49-a Adunare Generală CEN, a 58-a Adunare Generală CENELEC şi Adunarea Comună CEN-CENELEC care au loc la Bled/Slovenia, în perioada 20-21 iunie, la invitaţia organismului national de standardizare din Slovenia – SIST. În cadrul acestei reuniuni, rerezentanții ASRO vor anunța găzduirea de către România a evenimentului de anul viitor […]

Ziua Mondială a Acreditării 2018

ASRO urează mult succes RENAR cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate și apreciază strânsele relații de colaborare dintre cele două organizații, părți importante ale infrastructurii calității din România.   Ziua Mondială a Acreditării 2018 se sărbătorește sub sloganul: Pentru o lume mai sigură Acreditarea are un rol important pentru așteptările noastre privind îmbunătățirea […]

Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente

În centrul unei afaceri de succes stă grija fața de clienți ! Rațiunea existenței și funcționării oricărei afaceri constă, în primul rând, în a avea cât mai mulți clienți care să fie satisfăcuți de calitatea produselor și serviciilor achiziționate, dar și de calitatea relației cu furnizorul acestora. Acolo unde și atunci când se ajunge la […]