Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente

În centrul unei afaceri de succes stă grija fața de clienți !

Rațiunea existenței și funcționării oricărei afaceri constă, în primul rând, în a avea cât mai mulți clienți care să fie satisfăcuți de calitatea produselor și serviciilor achiziționate, dar și de calitatea relației cu furnizorul acestora. Acolo unde și atunci când se ajunge la această situație ideală, managerii afacerii pot fi siguri că-și vor recupera investițiile și vor obține chiar profit, întrucât clienții mulțumiți vor reveni și, uneori, chiar vor aduce noi clienți.

ASRO vă oferă următoarele două produse necesare pentru creșterea satisfacției clienților:

Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente

Cartea Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente prezintă toate informațiile necesare oricărei organizații care dorește să aibă succes pe piață și să devină tot mai competitivă prin satisfacerea cerințelor clienților ei, reali și potențiali. Ea a fost inspirată de practicile celor mai competitive întreprinderi din Uniunea Europeană și SUA.

Pentru a avea succes pe piață, orice întreprindere ar trebui
să-și concentreze eforturile, în primul rând, spre colectarea, analizarea, înțelegerea, cunoașterea și satisfacerea cerințelor, necesităților și așteptărilor tuturor clienților săi, curenți și potențiali.

Evaluarea satisfacției clienților – efectuată periodic, cât mai detaliat și mai relevant posibil – ar trebui să reprezinte un obiectiv permanent pe termen mediu-lung al oricărei organizații, realizabil prin măsurarea periodică a valorii indicatorului <gradul de satisfacție a clientului>, prin includerea acestuia printre indicatorii de bază ai întreprinderii și prin corelarea evoluției acestuia cu evoluțiile altor indicatori (cifră de afaceri, segment de piață, profit, rata profitului, etc.).

Autori: prof. univ. dr. ing. Nicolae-George DRĂGULĂNESCU, Cosmina Voichița MESEȘAN

Preț: 24,99 lei (TVA inclus).