Vacanțe și servicii de calitate!

Când plecați într-o vacanță, calitatea serviciilor oferite și informațiile primite pot fi esențiale în succesul acesteia. Calitatea serviciilor reprezintă o componentă importantă a experienței unui turist.

În acest context, standardele sunt aliați strategici, care contribuie la asigurarea lucrărilor în conformitate cu cele mai bune practici acceptate. Un astfel de standard este ISO 14785:2014 Birouri de informare turistice – Informații turistice și servicii de recepție – Cerințe.

 

ISO 14785:2014 stabilește cerințele minime de calitate pentru serviciile furnizate de birourile de informare turistice de orice tip și dimensiune, fie ele operate în mod public sau privat, pentru a satisface așteptările vizitatorilor.

Standardul a rezultat din activitatea comitetului tehnic ISO/TC 228, Turism și servicii conexe, un forum internațional de 84 de țări, condus de Institutul Național de Standardizare al Spaniei (AENOR). Acest lucru a determinat adoptarea a 20 de standarde, care ajută organizațiile publice și private să-și îmbunătățească serviciile turistice în domenii precum: turism subacvatic, arii naturale protejate, turism de aventură și porturi de agrement.

Acest standard ISO este destinat satisfacerii necesităților clienților și asigură accesibilitatea și funcționalitatea tuturor facilităților oferite turiștilor.

Acest standard internațional se poate achiziționa de la Serviciu Vânzări Standarde Străine ASRO: email: vanzari@asro.ro